Stichting Sala Kuchikuchi

Stichting Sala Kuchikuchi streeft naar het verbeteren van onderwijs, levensstandaarden en welzijn in binnen- en buitenland. De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door het ondersteunen van kleinschalige projecten in binnen- en buitenland die het algemeen belang beogen. De doelstellingen en werkzaamheden komen overeen met de statutaire doelstellingen.

Naam Stichting Sala Kuchikuchi

Datum in functie: 01-09-2010
Titel: Secretaris
Bevoegdheid: Gezamenlijk bevoegd

Het bestuur krijgt geen beloning.

2023

- In 2023 is mevrouw P. Uylen-van Pelt wederom op bezoek geweest bij Rijvereniging de Hazelaar voor de sponsoring van een paard.

- In 2023 zijn project Mount Olive Outreach Khaya Centre Rescue Room in Zuid-Afrika en het Heal Project in Zambia ondersteund.

- In 2022 is mevrouw P. Uylen-van Pelt wederom op bezoek geweest bij Rijvereniging de Hazelaar voor de sponsoring van een paard.

- In 2022 zijn project Mount Olive Outreach Khaya Centre Rescue Room in Zuid-Afrika en het Heal Project in Zambia ondersteund.

- In 2021 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt wederom op bezoek geweest bij Rijvereniging de Hazelaar voor de sponsoring van een paard.

- In 2021 zijn project Mount Olive Outreach Khaya Centre Rescue Room in Zuid-Afrika en het Heal Project in Zambia ondersteund.

- In 2020 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt wederom op bezoek geweest bij Rijvereniging de Hazelaar voor de sponsoring van een paard.

- In 2020 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt weer op bezoek geweest bij kinderboerderij Agathahoeve voor een donatie. In deze kinderboerderij werken volwassen mensen met een verstandelijke handicap, soms met bijkomende psychiatrische beperkingen.

- In 2020 is OrangeBabies ondersteund, waaronder een mobiele kliniek in Zuid-Afrika

- In 2019 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt wederom op bezoek geweest bij Rijvereniging de Hazelaar voor de sponsoring van een paard.

- In 2019 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt weer op bezoek geweest bij kinderboerderij Agathahoeve voor een donatie. In deze kinderboerderij werken volwassen mensen met een verstandelijke handicap, soms met bijkomende psychiatrische beperkingen.

- In 2019 is OrangeBabies ondersteund, waaronder een mobiele kliniek in Zuid-Afrika

- In 2018 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt wederom op bezoek geweest bij Rijvereniging de Hazelaar voor de sponsoring van een paard.

- In 2018 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt weer op bezoek geweest bij kinderboerderij Agathahoeve voor een donatie. In deze kinderboerderij werken volwassen mensen met een verstandelijke handicap, soms met bijkomende psychiatrische beperkingen.

- In 2018 zijn diverse projecten van OrangeBabies ondersteund, waaronder een mobiele kliniek in Zuid-Afrika

- In 2017 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt op bezoek geweest bij Rijvereniging de Hazelaar voor de sponsoring van een paard.

- In 2017 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt op bezoek geweest bij kinderboerderij Agathahoeve voor een donatie.

- In 2017 zijn diverse projecten van OrangeBabies ondersteund, waaronder een mobiele kliniek in Zuid-Afrika

- Begin 2016 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt op bezoek geweest bij Rijvereniging de Hazelaar voor de sponsoring van een paard.

- Begin 2016 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt op bezoek geweest bij kinderboerderij Agathahoeve voor een donatie.

- In 2015 zijn diverse projecten van OrangeBabies ondersteund, waaronder een mobiele kliniek in Zuid-Afrika.

- Op 15 februari 2014 zijn de heer R.J.G. Hartman en mevrouw P. Uylen-van Pelt op bezoek geweest bij Gehandicapten Rijvereniging de Hazelaar voor een mogelijke donatie.

- Diverse projecten van OrangeBabies worden ondersteund waaronder eenn mobiel ziekenhuisproject in Zuid-Afrika.

- Ondersteuning van het schoolgeldenproject in Togo via Stichting Mesics eind 2013.