2018 Najaarsuitdeling

10 november 2018

Daphne van Dijk, jongerenwerker bij Van Houten &Co, vraagt een bijdrage voor de aanschaf van een picknicktafel t.b.v. het jongerencentrum Enter. De bezoekende jongeren houden zich zowel binnen als buiten het gebouw op, maar hebben buiten geen mogelijkheid om te zitten. Zij staan dan een beetje te hangen voor de ingang van het gebouw, waardoor de doorgang nagenoeg wordt geblokkeerd. De buitentafel zou een oplossing voor dit probleem betekenen. De OLVB draag € 310 bij.

Eva Lavooi en Mieke van Eerten van het KinderSpeelCafé vragen een financiële bijdrage voor een lustrumactiviteit t.g.v. het 20 jarig jubileum op woensdag 3 april 2019. De OLVB draagt € 200 bij voor het schminken van de kinderen en versnaperingen.

Leonie Groenewold van de Speel-o-theek De Drie Beertjes te Houten ontvangt een bijdrage van € 200 voor de aanschaf van nieuw speelgoed.

De Stichting Leergeld Houten heeft tot doel om zo veel mogelijk kinderen uit gezinnen met minimale financiële middelen in de gemeente Houten te laten meedoen aan activiteiten op het vlak van sport, cultuur, onderwijs en welzijn. De OLVB geeft een bijdrage van € 400 om kinderen in de doelgroep een decemberbon te kunnen geven.

Stichting Shine ontvangt de vijfde tranche van € 500 uit een langer lopend ondersteuningstraject.