Sporttalentprijs 2023

6 februari 2024

De strijd voor de prijs van de OLVB voor het Sporttalent van het jaar 2023 ging tussen  beach-zaalvolleyballer Marit Eekhof  en volleyballer Fons Hoffmann. Beide toppers hadden een zeer succesvol jaar achter de rug waarin zij excelleerden in hun sport.

De keuze viel uiteindelijk op Fons Hoffman die daarvoor van de OLVB een cheque van € 750 in ontvangst mocht nemen. Fons Hoffman speelt met zijn 16 jaar al op het hoogste niveau (eredivisie) en is verhuisd naar Papendal om zich daar verder te ontwikkelen als topsporter.

Marit Eekhof liet weten dat ze voor de 3e keer als 2e was geëindigd  op het EK en het was daarom wel wat wrang dat ze nu ook weer op de 2e plaats beland was. Ze nam het echter heel sportief op en aangezien ze pas 15 jaar oud is mogen we nog veel van haar verwachten. Ze ontving de aanmoedigingsprijs (van € 250, gesponsord door de Lionsclub Houten).