Creativiteitsprijs 2018

2 juni 2018

De OLVB Creativiteitsprijs 2018 werd uitgereikt aan Trinify:
Nöelle Spaan (19) - Marie-Ange Vermeule (19) - Alessia Gigliotti (19)
De dames van Trinify hebben zich de afgelopen tijd behoorlijk in de picture gezongen op evenementen, verzamelconcerten en met als absoluut hoogtepunt een uitverkocht concert in Theater aan de Slinger op 15 juni
Deze prachtige driestemmige zanggroep heeft sinds bijna 2 jaar de stemmen gebundeld en bruist van ambitie.

De aanmoedigingsprijs ging naar Lotte van der Rijst (16 jaar). Wat Lotte doet getuigt van lef en vertrouwen: het bespelen van de fagot. De Jury was dan ook onder de indruk van haar doorzettingsvermogen, aangezien ze al sinds haar zevende jaar actief is.  Niet onbelangrijk is ook dat de jury zeer enthousiast is over haar optreden in de ingestuurde demofilm. Haar deelname aan vele muziekinstanties prijzen wij ook. Hier kan je veel ervaring opdoen en delen met mede-muzikanten.