Aanvragen financiële steun jeugdactiviteiten voorjaar 2023

17 april 2023

De Onze Lieve Vrouwe Broederschap ondersteunt al vele jaren het jeugd- en jongerenwerk, muziekverenigingen, welzijnsorganisaties, sportverenigingen, culturele en maatschappelijke organisaties, scholen etc. Ook dit voorjaar verstrekken we weer financiële bijdrages aan zowel (individuele) jongeren als aan projecten of activiteiten voor Houtense jongeren. Ben jij zelf actief of organiseer jij activiteiten voor jongeren tot 25 jaar in Houten, Schalkwijk, Tull en ’t Waal of ’t Goy, doe een aanvraag voor subsidie! Want de OLVB wil blijvend investeren in de ontwikkeling van de Houtense jeugd.

Tot uiterlijk zaterdag 13 mei 2023 kunnen de aanvragen bij de OLVB worden ingediend. Op zaterdag 10 juni 2023 wordt in restaurant ‘de Roskam’ in Houten bekend gemaakt welke personen, projecten en organisaties dit voorjaar op een extra financieel steuntje in de rug kunnen rekenen.

De ‘Voorwaarden’ staan ook op de website: www.olvb.nl. De aanvraag kan gestuurd worden aan secretaris OLVB, Johan Heinen, Woudmeer 1, 3994 HT Houten: info@olvb.nl.