Stichting Maaltijd en Meer

Om - geïnspireerd vanuit de Bijbel - medemensen in de regio Rijnmond, die in een maatschappelijk isolement leven of dreigen te komen te ondersteunen door het aanbieden van maaltijden, geestelijke- en/of materiele ondersteuning, al dan niet in samenwerking met andere organisaties en/of kerken.
Het assisteren van genoemde doelgroep bij schuldsanering en budgettering.

Naam Stichting Maaltijd en Meer
Ook bekend als... Stichting Maaltijd en Meer
Telefoonnummer +31651410062
E-mail info@maaltijdenmeer.nl
Website www.maaltijdenmeer.nl

Adres Veilingweg 66
Postcode 2651 BE
Plaats Berkel en Rodenrijs

Gerie de Graaf, voorzitter
Marleen de Bruijne, penningmeester
Dick van Wijnen, secretaris

Maaltijd en Meer werkt uitsluitend met onbetaalde vrijwilligers. Deze mensen vormen de motor waar Maaltijd en Meer op draait. Met groot enthousiasme zorgen zij ervoor dat tweewekelijks ruim 80 mensen een heerlijke maaltijd geserveerd krijgen en gelegenheid krijgen tot en goed gesprek.

In totaal zijn er ongeveer 15 vrijwilligers actief voor onze organisatie. De werkzaamheden zijn heel divers: kok, mensen die serveren, muzikanten. Niemand in onze organisatie wordt betaald. Dus ook de bestuurders zijn onbetaalde vrijwilligers.

Niemand in onze organisatie wordt betaald zowel de vrijwilligers alsmede de bestuurders van de stichting.

2019

In 2019 hebben we 21 avonden een maaltijd verzorgd voor de medemens in de regio Rijnmond die in een maatschappelijk isolement leven of dreigen te komen. Gemiddeld komen er per avond zo'n 80 - 90 deelnemers. Met kerst 2019 hebben we een speciale avond georganiseerd met financiële bijdrage van het Laurensfonds.

In 2018 hebben we 21 avonden een maaltijd verzorgd voor de medemens in de regio Rijnmond die in een maatschappelijk isolement leven of dreigen te komen. Gemiddeld komen er per avond zo'n 80 - 90 deelnemers.

In 2017 hebben we 21 avonden een maaltijd verzorgd voor de medemens in de regio Rijnmond die in een maatschappelijk isolement leven of dreigen te komen. Gemiddeld komen er per avond zo'n 80-90 deelnemers.

In 2016 hebben we 22x een maaltijd verzorgd voor de medemens in de regio Rijnmond die in een maatschappelijk isolement leven of dreigen te komen. Wij hebben 22x een gratis maaltijd verstrekt. Gemiddeld kwamen er per avond zo'n 80 deelnemers

In 2015 hebben we 19x een maaltijd verzorgd voor de medemens in de regio Rijnmond die in een maatschappelijk isolement leven of dreigen te komen. Wij hebben 19x een gratis maaltijd verstrekt. Gemiddeld kwamen er per avond zo'n 80 deelnemers

Zie bijgevoegde jaarrekening 2020

2019