X-preszo Ministries

Ga dus op weg en maak alle volken tot mijn leerlingen, door hen te dopen in de naam van de Vader en de Zoon en de heilige Geest, en hun te leren dat ze zich moeten houden aan alles wat ik jullie heb opgedragen. En houd dit voor ogen: ik ben met jullie, alle dagen, tot aan de voltooiing van deze wereld (Matth. 28:18-20). God roept ons, door middel van zijn Geest, om de mensen in onze omgeving, die Hem nog niet kennen zijn eeuwige liefde te laten ervaren. De liefde die door Jezus Christus aan ons is geopenbaard. Wie Jezus aanvaardt zal worden gedoopt in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Door middel van Gods woord en gebed zullen zij leren God lief te hebben met heel hun hart, heel hun ziel en heel hun verstand en er naar verlangen zijn wil te doen. Wij mogen erop vertrouwen dat ongeacht de omstandigheden in ons leven, God altijd met ons zal zijn tot het einde van deze wereld. Omdat Gods Geest in en door ons werkt, hebben wij de opdracht en de kracht gekregen om de mensen om ons heen bewust te maken van het goede nieuws (naar Matth. 22:36-40 en Lucas 4:18-19).

Naam X-preszo Ministries
Ook bekend als... X-preszo Ministries
Telefoonnummer 06-51985789
E-mail gmm.bervoets@hetnet.nl