Didi Foundation

Doel
Sinds 2007 is het  doel van onze stichting  om kinderen van 0 tot 18 jaar in het kindertehuis een zo goed mogelijk bestaansrecht te geven. Ieder kind heeft recht op een fijn leven. Denk daarbij aan je eigen veilige schone woonomgeving. Wij als stichting zorgen ervoor dat alle kinderen voorzien zijn van; goede persoonlijke hygiëne, 3x per dag gevarieerde maaltijden ( ook voor alle nonnen en verzorgers), goede nachtrust, onderwijs, medicatie, schoon drinkwater en ontspanning.

Missie

Wij als stichting zijn vooral gericht op weeskinderen en kinderen die om welke reden dan ook niet in hun eigen gezin kunnen opgroeien. Elk kind gaat naar school en rond deze ook af. Wij bieden ook de mogelijkheid om na de basisschool door te studeren. Het is voor deze kinderen hun enige kans op zelfstandigheid. In India is het sociale vangnet minimaal. Onze missie is om deze kinderen te ondersteunen bij hun ontwikkeling van kind naar jong volwassenen die later op eigen benen kunnen gaan staan.