Stichting Vegas Strings

Ons doel is om 4 à 5 concerten per jaar te organiseren en hier talentenontwikkeling van jeugdige musici bij in te zetten. Het jeugdige talent kan zich ontwikkelen in het opdoen van ervaring met muziek en uitvoering praktijk. Wij kijken hier in de breedte zin naar en gaan daarbij ook samenwerkingsverbanden aan met blazers en koren om op die manier een zo'n divers mogelijke ervaring te kunnen bieden

Naam Stichting Vegas Strings
Ook bekend als... Vegas Strings Orchestra
E-mail vegasstrings@gmail.com
Website https://stichting.moment.online/stichting-vegas-strings

Adres Poortersdreef 109
Postcode 3824 DM
Plaats Amersfoort

Voorzitter: Pieter van den Dolder
Penningmeester: Desirée Wijma
Secretaris: Harald Bik

Vegas Strings Orchestra ontwikkelt zelf programma's en voert deze uit in samenwerking. De organisatie is altijd zelf-ontwikkelend bezig geweest en heeft dit tot op heden zonder subsidies weten te doen. De recette van de kaartverkoop zorgt in eerst instantie voor de mogelijkheid om concerten te kunnen organiseren en kosten hiervoor te kunnen betalen . Ons artistieke beleid richten we op het genre muziek wat we onder de aandacht willen brengen. Elk concert bestaat uit een mix van muziekgenres: filmmuziek, tango en jazz.

Zie aangehecht pdf bestand

KvK uittreksels