Stichting Kat Onder Dak

Het tot het einde van hun leven verzorgen van katten. Wij herplaatsen geen katten.

Naam Stichting Kat Onder Dak
Ook bekend als... Stichting Kat Onder Dak
Telefoonnummer 0348-419078
E-mail ellenverlaat@casema.nl
Website https://stichting.moment.online/stichting-kat-onder-dak

Adres 's-Gravensloot 101
Postcode 3444 BJ
Plaats Woerden

Adres 's-Gravensloot 101
Postcode 3444 BJ
Plaats Woerden

Ellen Verlaat - voorzitter
Jacqueline Versteeg - secretaris
Wim de Bie - penningmeester

Het nog zeer selectief opnemen van:

- huiskatten, die vanwege probleemgedrag niet meer bij de baas/bazin kunnen blijven;
- oude katten, door ziekte, overlijden of vertrek naar een verpleeghuis van hun baas/bazin;
Deze katten zijn meestal niet herplaatsbaar via een asiel.

Het laten steriliseren/castreren van zwerfkatten en toezien, indien mogelijk, op de verzorging van deze katten.

Het nog selectief opnemen van zwerfkatten die niet meer verzorgd kunnen worden, vanwege ziekte of overlijden van de verzorger, en die anders aan hun lot zouden worden overgelaten.

Onze stichting werft geld door het vragen van financiële donaties aan donateurs en door de adoptie van katten op afstand. Mensen betalen jaarlijks of maandelijks een bedrag voor de verzorging van een kat in ons onderkomen.

Het beheer van het vermogen ligt in handen van het dagelijks bestuur evenals de besteding ervan voor onder andere de dieren en onderhoud gebouwen.

Onze stichting werkt met vrijwilligers en er wordt geen loon uitbetaald. Gemaakte onkosten zullen, indien gewenst, worden vergoed.

Uitgeoefende activiteiten Stichting Kat Onder Dak 2022

In dit jaar zijn er geen nieuwe dieren bijgekomen maar wel weer enkele zeer oude ingeslapen.
Omdat veel van onze dieren al erg oud zijn, moesten wij wederom veel bezoeken aan de dierenarts brengen waardoor de rekeningen zeer hoog waren. Helaas is in 2022 door omstandigheden niet veel reparatiewerk verricht maar dit gaat in 2023 wel gebeuren want de verblijven zijn in zeer slechte staat.

Uitgeoefende activiteiten Stichting Kat Onder Dak 2021

In dit jaar zijn er geen nieuwe dieren bijgekomen maar wel enkele zeer oude ingeslapen.
Omdat veel van onze dieren al erg oud zijn, moesten wij veel bezoeken aan de dierenarts brengen waardoor de rekeningen zeer hoog waren. Ondanks Corona hebben wij toch nog wel wat hulp gekregen en is er ook wat reparatiewerk aan de dierenverblijven verricht. Wij hopen dat in 2022 hiermee verder kan worden gegaan want alle verblijven etc. worden oud en gaan vervallen.