Stichting Fuck Up

Het ondersteunen van personen en organisaties die vanuit een onderdrukte positie hun gerechtvaardigde plaats opeisen in de samenleving door middel van transparante en geweldloze activiteiten.

Naam Stichting Fuck Up
Ook bekend als... idem
Website transparante-anbi.nl/product/Embed/3721

Adres Plantage Kerklaan 61B
Postcode 1018CX
Plaats Amsterdam

P. Karsten, voorzitter
H. Preeker, secretaris
O. Wegloop, penningmeester

- het werk van de Stichting bestaat uitsluitend uit het financieel en juridisch ondersteunen van personen en organisaties
- de Stiching verwerft gelden uit donaties van personen en instellingen
- het beheer vind plaats door het bestuur; er is geen eigen vermogen, maar er wordt op toekenning naar donaties gezocht
- de besteding van de middelen is incidenteel

De Stichting heeft geen kosten uit hoofde van bestuur of overhead. Alle donaties worden honderd procent aan de doelstellingen van de Stichting besteed.

Het verstrekken van eenmalige/meermalige donaties aan de Stichting Gay Pride Amsterdam, Dance4Life en de AIDFI. Sinds 2017 probeert de SFU haar doelstellingen vooral te bereiken door het voeren van juridische procedures. Zie ook de website www.stichtingfuck-up.nl.

Financiële verantwoording (per jaar)

De Stichting laat haar jaarrapporten opmaken door Baker Tilly Berk en is als zodanig op verzoek inzichtelijk in haar bestedingen. Zie op deze pagina tevens het jaarverslag.