Stichting de Weille Ogier

Verlenen van financiële steun aan jonge kunstenaars en wetenschappers ter bevordering van hun artistieke of wetenschappelijke prestaties;
verlenen van financiële steun ten behoeve van projecten met historische en/of artistieke waarde

Naam Stichting de Weille Ogier
E-mail StichtingdeWeilleOgier@gmail.com
RSIN/fiscaal nummer 8072.87.052
Website https://stichting.moment.online/stichting-de-weille-ogier

Karin de Weille, voorzitter
Lex de Weille, penningmeester
Stieneke Stomps, bestuurslid

De Stichting de Weille Ogier heeft en diverse portfolio gekozen door het bestuur en op de basis van hun inkomsten geeft steun aan stichtingen die bevorderen het werk van jonge kunstenaars. Tijdens een jaarlijkse vergadering van het bestuur, worden deze bedragen besloten.

Het bestuur krijgt geen salaris maar bestaat uit vrijwilligers.

Steun is gegeven aan het Prinses Christina Concours, het Nederlandse Vioolconcours, de Cello Biënnale en het Concertgebouw, onder andere. De stichting cultiveert lange-termijn relaties met deze instellingen.

Steun is gegeven aan het Prinses Christina Concours, het Nederlandse Vioolconcours, en het Concertgebouw, onder andere. De stichting cultiveert lange-termijn relaties met deze instellingen.

Steun is gegeven aan het Prinses Christina Concours, het Nederlandse Vioolconcours, en het Concertgebouw. De stichting cultiveert lange-termijn relaties met deze instellingen.

Steun is gegeven aan het Prinses Christina Concours en het Nederlandse Vioolconcours. De stichting cultiveert lange-termijn relaties met deze instellingen.